Mittwoch, 14. Mai 2014

Season 2 Display - all you need to know

Season 2 Display facts:

























24/32 Krosmaster:

16: common (white names)
  8: rares       (golden names + bandits)

No duplicates within one display.

















Each display includes all mob/trap/turret tokens you need for season 2:




















The cardboard boxes (boosters) are not sealed anymore just wrapped with plastic foil. You dont have to "destroy" the cardboard box.

The old plastic token and markers were replaced by solid cardboard ones.
New marker: -2 AP/MP ,10 damage, range markers, etc.
New terrain like: carrots, blue trees, etc.

OLD:



















NEW:
















Minimaps and Minigames were removed from the boosters.

cheers

Dacow

Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Hi, wann erscheint die 2. Season in Deutschland?

Salvatore Calo hat gesagt…

Im 4. Quartal - höchstwahrscheinlich zur Spiel 2014 in Essen.

André hat gesagt…

hoffen wir mal, dass es zur spiel 2014 da ist.
ansonsten wirklich ne gute übersicht zu den s2 displays.
lob an ankama für die alternativen sets. neue maps wären natürlich auch fein gewesen. ;)

Anonym hat gesagt…

Auf der Spiel gab es die Displays an allen enden. Die Verteilung Std/rare habe ich nicht geprüft, mich aber über die Keine-Duplikate-Regel gefreut. Tokens waren nicht als ein großer Bogen drin, sondern bei den Krosmastern, die sie brauchten - finde ich auch besser.

Schön, daß es voran geht.